MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim

  • masa pelepasan:2024-01-24 21:28:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:257
  • Penerangan pantas:

    Minsk,Pembuat pengubah jenis keringApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup pe

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama,MinskPenukar sumpah minyak legasi Amorphous,MinskPengubah distribusi jenis kotak, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

MinskMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar,MinskPengubah kuasa 1200kva, cat bahagian yang rosak.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, iaitu ruang izolasi.

AsakaUngkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.


MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Jumlah jaminan kualitiGuna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

rancanganBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

MinskSelepas ujian sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pada pengurusan muatan:

MinskMaklumat produk lain
  • BukandPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaStatistik pengagihan destinasi komodi

    BukandPengubah frekuensi tinggi untuk pengubah elektronik kuasaStatistik pengagihan destinasi komodi

  • LudasilunskaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPerbezaan pelbagai produk

    LudasilunskaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPerbezaan pelbagai produk

  • LudasilunskaKllimping bimbitBagaimana perkembangan keseluruhan pasaran luar negara

    LudasilunskaKllimping bimbitBagaimana perkembangan keseluruhan pasaran luar negara

  • OluTekanan hidraulik paksi naik bimbitJaminan kualiti

    OluTekanan hidraulik paksi naik bimbitJaminan kualiti

  • OluJembatan naik bimbitImbasan kerja jualan

    OluJembatan naik bimbitImbasan kerja jualan

  • OluPlatform penangkapan panggung teaterApakah piawaian untuk ketebalan

    OluPlatform penangkapan panggung teaterApakah piawaian untuk ketebalan

  • TuanPengubah jenis kering 10kVPembezaan pelbagai

    TuanPengubah jenis kering 10kVPembezaan pelbagai

  • KaposvarPlatform angkat hidraulik elektrik tetapGloss

    KaposvarPlatform angkat hidraulik elektrik tetapGloss

  • segera:Peringatan: Maklumat MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim memberi anda MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim oleh syarikat kami, perkhidmatan MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim. MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MinskPengubah terbenam minyakApakah langkah berjaga-jaga untuk penggunaan bermusim, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!